Новгородківська районна рада
Новгородківський район, Кіровоградська область

Звіт голови районної ради за 2018 рік

Переглядів: 163

Перелік повноважень голови районної ради визначено статтею 55 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні»  і,  відповідно до пункту 17 частини шостої  цієї статті, я вношу на ваш розгляд звіт про свою діяльність за 2018 рік.

Відповідно до наданих повноважень за звітний період мною скликано 7 сесій районної ради, що на одну менше, ніж у попередньому звітному періоді. Інформування депутатів та населення щодо дати, часу та місця проведення сесій ради, переліку питань, які передбачалось винести на їх розгляд, доводилася шляхом публікації оголошень в газеті «Новгородківські вісті»,  розміщення їх на сайті районної ради та персонального повідомлення депутатів та запрошених.

У звітному 2018 році мною та апаратом ради забезпечено підготовку та внесення на розгляд пленарних засідань 99 питань (на 8 питань більше ніж, за 2017 рік). При цьому, план роботи ради на 2018 рік передбачав розгляд 21 питання. Такий ріст пов'язаний, в першу чергу, із зростанням кількості звернень, що надходили від фізичних та юридичних осіб щодо затвердження технічних документацій по нормативній грошовій оцінці земельних ділянок, відповідних заяв в минулому році надійшло 19, тоді як в 2017  лише 7. В 2018 році зросла кількість питань, пов’язаних з управлінням та утримання об’єктів спільної власності: 24 проти 19 у 2017 році.

Із загальної кількості питань, розглянутих депутатами, 70 питань вносились мною. Серед них: рішення про внесення змін до порядку управління об’єктами спільної власності та закріплення комунального майна на правах оперативного управління за балансоутримувачами, затвердження порядку подання та розгляду електронних петицій, завершення реорганізації первинки й районної газети.

Всі прийняті рішення, після їх підписання, розміщено на офіційному сайті районної ради з дотриманням 5 –ти  денного терміну їх оприлюднення.

За моїм дорученням прийняті рішення доводились відповідальними працівниками ради до їх виконавців, хід виконання рішень розглядався на засіданнях постійних комісій ради.  В звітному періоді проведено 26 засідань постійних комісій, з яких я був присутній на 12, головував на 5 спільних засіданнях. За результатами розгляду комісіями та проведеного аналізу виконання рішень 23 січня поточного року моїм розпорядженням затверджено перелік рішень сесій районної ради, які підлягають зняттю з контролю як такі, що виконані та в зв’язку із закінченням терміну їх дії. Серед них - рішення по   16 цільовим програмам. Разом з тим, загальна кількість районних програм, що знаходяться на контролі залишається на рівні попереднього року а, з урахуванням проектів програм, які ми будемо розглядати сьогодні, вона зросте до 35 програм. Проекти рішень з даних питань винесено сьогодні на ваш розгляд.      

Мною і апаратом ради впродовж року надавалась допомога депутатському корпусу ради щодо здійснення депутатами своєї діяльності. Крім юридичної та інформаційної підтримки надавалась і інша допомога, зокрема, щодо організації проведення ними круглих столів з питань реформування вторинної ланки медичної допомоги, переваг та ризиків створення об’єднаних територіальних громад.  В 2018 році офіційний веб-сайт районної ради доповнено додатковим розділом «Районний бюджет», розширено розділи «Депутатська діяльність» (в частині відображення даних про відвідування депутатами пленарних засідань) та «Служби інформують» (матеріалами міграційної служби та відділу державної реєстрації актів цивільного стану), розміщувалася щомісячна інформація про перелік основних загальнорайонних заходів.

Одним із завдань, яке я ставив на 2018 рік, було створення умов для роботи депутатів.  На сьогодні завершено ремонт «Кімнати депутата». Всього ж для створення належних умов роботи депутатського корпусу, працівників, які перебувають в цій будівлі, відвідувачів в   2018 році на ремонтні роботи та придбання матеріалів з кошторису апарату ради спрямовано 92,8 тис. грн., з них 39 тис. грн. на ремонт вестибюлю допоміжного корпусу, 32.2 тис. грн. на придбання та заміну шести вікон і вхідних дверей. Ще одні вхідні двері встановлені за рахунок місцевого відділення ПриватБанку, яке є основним платником орендної плати. В цілому орендна плата, що надійшла від оренди приміщень, в минулому році зросла на  20%  і склала 53,4 тис. грн. Значну частину робіт виконано силами комунального підприємства районної ради (виготовлення та встановлення флагштоку, заміна циркуляційного насосу в приміщенні, яке орендує управління соцзахисту населення, заміна сантехнічного та електротехнічного обладнання).  

В минулому році було напрацьовано та внесено ряд змін до Регламенту районної ради, зокрема тих, що пропонувались громадськістю. В основному вони спрямовані на розширення відкритості та гласності роботи ради. Запрацював, затверджений нами механізм електронних петицій. В 2018 році розглянуто 2 електроні петиції, ще 1 електрона петиція, яка надійшла на початку поточного року, знаходиться на розгляді.   

За дорученням ради та виконуючи представницькі функції голови ради я брав участь в ряді заходів, що проводились центральними та місцевими органами влади: з’їзді  Асоціації обласних та районних рад в м. Києві, сесіях обласної ради та колегіях облдержадміністрації,  3-х Координаційних радах при голові обласної ради, нарадах обласного та районного рівнів, співпрацював з районним парламентом дітей, надавав фінансову підтримку шкільному самоврядуванню . 

В минулому році районна рада виступила ініціатором проведення футбольного турніру на кубок районної ради, керівництво ради приймало участь в організації цих змагань та обласних змагань депутатів місцевих рад.

Як і позаминулого року, в 2018 році мною координувалась робота місцевих рад по збору продуктів харчування для відправки в зону ООС, частину з них передано в їдальню, яка харчує наших бійців, тренувальною базою яких є стрілецький полігон на території Новоандріївської сільської ради.  

В звітному періоді мною внесено, а депутатським корпусом ради підтримано, пропозиції щодо кандидатур на посади голови постійної комісії ради з питань агропромислового комплексу, земельних відносин, екології та раціонального використання ресурсів, директора комунального підприємства районної ради, відпрацьовано та внесено зміни до штатного розпису даного підприємства, які в зимовий період року дали можливість забезпечити як цілодобову охорону приміщення ради, так і нагляд за роботою котельного господарства.

Забезпечено контроль за проведенням щорічної оцінки виконання посадових обов’язків працівниками апарату ради, розробку та подання кошторису на його утримання, який за фактом минуло року склав 2471,24 тис. грн. (90,4% до уточненого плану), в тому числі, по видаткам на заробітну плату – 1437,319 грн. В рамках існуючого штатного розпису виконавчого апарату ради проведено конкурс та заповнено вакантну посаду провідного спеціаліста організаційного відділу.   

Здійснюючи керівництво апаратом ради, за 2018 рік мною видано 160 розпоряджень, з них: 17 спільних розпоряджень голови районної ради та голови районної державної адміністрації, 34 - з основної діяльності, інші 126 - з особового складу та адміністративно-господарських питань.

На жаль, значною, в загальному обсязі виданих розпоряджень, залишається  частка розпоряджень, що стосуються непритаманної для апарату ради функції по укладенню договорів оренди майна та відшкодування витрат на його утримання: загальна  кількість основних та додаткових угод за рік склала 42 одиниці.

В цілому виконавчим апаратом зареєстровано 774 вхідних документів, підготовлено та відправлено 558 відповідей та інформацій.      

Протягом 2018 року на моє ім’я надійшло 15 письмових запитів щодо доступу до публічної інформації, з них 5 - від громадських організацій, 2 - від товариств з обмеженою відповідальністю, 7 – від фізичних осіб та 1- від комунального підприємства. Запити розглянуто з дотриманням встановлених термінів без продовження строків їх розгляду та оскарження відповідей на них.

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” та моїх повноважень проводився особистий прийом громадян, в тому числі шляхом виїзних прийомів в селах району, яких за рік проведено 11.  Протягом 2018 року зареєстровано 25 звернень. У зверненнях порушувались питання комунального господарства – 4, соціального захисту – 2, охорони здоров’я – 2  та інші.  4 питання вирішено позитивно, зокрема, на мій лист до керівництва Кіровоградського облавтодору було відремонтовано зруйновану автобусну зупинку с. Новоандріївка, вирішено питання про знесення старих зелених насаджень, які загрожували пересуванню пішоходів та транспорту в с. Вершино – Кам?янка, на інші – дано роз’яснення.

Під час проведення особистого прийому, як і в попередні роки, мною продовжено практику залучення до інформування і надання на місцях роз’яснень фахівців служб району – пенсійного фонду, держгеокадастру, інших. 

На запрошення виборців, депутатів та керівництва місцевих рад в минулому році я взяв участь в 6-ти загальних зборах жителів селища Новгородки, сіл Верблюжка, Митрофанівка та Петрокорбівка, метою яких  був розгляд питання щодо добровільного об’єднання територіальних громад. 

Відповідно до визначеного пунктом 17, раніше зазначеної, статті обов’язку, як голова ради, я звітував у березні минулого року про свою роботу за 2017 рік, звіт розміщено на сайті районної ради в розділі «Новини».

Розумію, що ефективне виконання обов’язків та завдань ради головою ради можливе і досягається лише за умови консолідації зусиль депутатського корпусу та робочих органів, утворених радою, місцевих органів влади, хочу подякувати вам та присутнім в залі керівникам територій, районній державній адміністрації за підтримку у вирішені як спільних завдань щодо розвитку району, так і конкретних місцевих проблем територій. Основою для подальшого поступового руху в цьому напрямку, наряду із затвердженою раніше Стратегією розвитку району, повинен стати перспективний план його розвитку на 2019 -2021 роки, участь в розробці якого зобов’язуюсь взяти і запрошую до цього всіх депутатів і присутніх.

Серед першочергових поточних завдань на цей рік для себе бачу: продовження організаційних заходів по реформуванню медичної галузі району, вивчення доцільності та внесення пропозицій щодо утворення наглядової ради комунальних підприємств, як ефективного механізму контролю за їх діяльністю з боку засновника – районної ради, активізацію робіт по виготовленню правоустановчих документів на об’єкти комунальної власності, наявність яких є обов’язковою умовою для залучення коштів на їх оновлення, сприяння органам місцевого самоврядування в проведенні дорожньо – ремонтних робіт у весняний період.    

« повернутися до списку новин